Ads 468x60px

3 Şubat 2012 Cuma

İstatistik Aşkı




ESOGÜ İstatistik Bölümü öğrencilerinin 9 Mayıs İstatistik Günü'ne özel hazırlamış oldukları bir şiir efendim.. Çok hisli ve duygulu olmuş..

Düzenlerini bırak bir yana
Entrikalarını bırak artık
Aşkta oyun teorisi olmaz
Kırk tilki dolaştırma aklımda

Dürüst ol, açık ol, harbi ol
Tepemin tasını attırma
Sürecimi bozup da
Kontrol limitlerimle oynama

Ben nasılsam öyleyim
Böyle gelmiş böyle gider
Parametrelerimle oynama
Seviyorum de bana yeter

Felsefeni bırak bir yana
Rassal örneklem seç bana
Bu işide kalıbına uydur
Normaldir de, hiç sorma

Anketler bitmez
Anketler dolmaz
Verileri girdim yine
Gözlerim görmez

Önümde sigma
Aklımda sen varsın
Bir gün umarım
Seninde varyansın artar

Seviyorum şu istatistiği ya!

Söz: ESOGÜ İstatistik bölümü
Müzik: Mehmet Çelikhan-Harun Yeşiller(İstatistik Bölümü Öğrencileri)

Not: Müziğe ulaşamadım, edindiğimde mutlaka ekleyeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder